اقدامات دفتر مدیریت مصرف برای گذر از پیک بار 1400

با توجه به شرایط سال جاری و کاهش توليد نيروگاه‌هاي برق آبي و به منظور برنامه ریزی دقیقتر براي جلوگيري از بروز خاموشي و نياز به اعمال برنامه‌هاي مديريت مصرف در ایام گرم سال، ستاد گذر از پیک بار 1400 با حضور مدیران عامل و مسئولین مرتبط با مدیریت مصرف شرکت برق منطقه ای کرمان و شرکت های توزیع برق شمال و جنوب استان کرمان تشکیل شد و به منظور هماهنگی بیشتر به صورت هفتگی تشکیل جلسه خواهد داد.

در این راستا اقداماتی به منظور گذر از پیک بار سالجاری در دست اقدام دفتر مدیریت مصرف شرکت برق قرار گرفت؛ رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت برق منطقه ای کرمان در این زمینه اظهار داشت: امسال هم، مانند سال های گذشته ضوابط پاسخگویی بار 1400 برای صنایع ارسال شد و با صنایع جهت اعلام میزان و زمان مصرف حداکثر در ایام پیک 1400 مکاتبه شد و همچنین برای تمام صنایع جهت اجرای برنامه های پاسخگویی بار سال 1400 نامه ارسال شد.

دکتر حمیدرضا ایرانمنش افزود: در راستای ارتباط با صنایع تفاهم نامه های همکاری ارسال شده است و به صورت مستمر پیگیری می شود و همچنین ثبت نام مشترکین در سامانه مدیریت پیک بار کشور صورت گرفته است.

وی افزود: ضمن انجام مکاتبه، جلسات مجازی مدیریت بار و انرژی از طریق نرم افزار شوکا برگزار شد که در این جلسات بر حساسیتهای سال جاری و همکاری و ارسال تفاهم نامه ها تاکید شد از جمله صنایع می توان به گهرزمین، گلگهر، فولاد بردسیر، جهان فولاد، مس سرچشمه، ابرسانی خاتون آباد، ذوب مس خاتون آباد، مس میدوک، فولاد سیرجان، فولاد زرند، فولاد مشیز بردسیر، صنایع مس شهید باهنر و … اشاره کرد.

دکتر ایرانمنش همچنین گفت: جداول تعیین سقف پیک بار هفتگی صنایع با توجه به سهمیه ابلاغ شده توسط توانیر طراحی و در گروه مجازی مدیریت بار تابستان جهت بررسی و تایید نهایی ارسال شد و اول خرداد برای شروع همکاریها اعلام شد.

وی از دیگر اقدامات این دفتر به مکاتبه با استانداری جهت تغییر ساعات کاری ادارات دولتی استان در ایام گرم سال و پیگیری تعیین و اعمال پاداش مدیریت بار زمستانی صنایع در سال 99 با هماهنگی توانیر و ارائه گزارش مربوطه اشاره کرد.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.