تبریک مدیرعامل به بانوان شرکت

مهندس حمیدرضا حبیبی مدیرعامل شرکت طی پیامی فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن( مادر) را تبریک گفت.

 در متن این پیام آمده است:

بیستم جمادی‌الثانی سالروز ولادت بانوی نمونه اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی تمام بانوان عالم و روز زن و کرامت مادر گرامی باد.

بدون تردید وجود مقدس و سیره ی رفتار و گفتار آن حضرت برای تمام زنان مسلمان مایه مباهات و اسوه ای کامل و سرآمد است که در اثر کوشش در راه حق به مقامات عالیه ی معنوی نائل شده اند.

 بانوی بزرگواری که حضرت خاتم الانبیاء(ص) در ستایش او فرمودند: «دخترم فاطمه سرور بانوان بهشتی است » و ما  مفتخریم پیرو آیینی هستیم که در سیر به سوی کمال هیچ تفاوتی بین زن و مرد قائل نیست و مادامی که بتوانیم  پیرو شایسته آن حضرت و اندیشه های متعالی ایشان در زندگی باشیم خواهیم توانست بر مشکلات فائق آییم.

بی تردید زنان و مادران در شکل گیری جامعه ای پویا و سعادتمند و از همه مهمتر نهاد مقدس خانواده به عنوان اولین نهاد بشری  نقشی ارزنده و تاثیرگذار دارند. در صنعت برق نیز زنان با الگو برداری از آن حضرت  علاوه بر نقش تربیتی خود با کسب دانش به بالاترین درجات تحصیلی  و اجتماعی رسیده اند و نقش‌های فعال و مؤثری را به دست آورده اند و مهرباني و لطافت زنانه را با قدرت مندي و استواري در یک وجود جمع کرده اند.

بدینوسیله بر خود وظیفه می دانم این روز ارزشمند را به تمام بانوان و به طور ویژه بانوان شاغل در شرکت و خانواده محترم همکاران تبریک عرض  نمایم. امیدوارم سایه پرمهر شما بانوان ارجمند سایبان کانون گرم خانواده تان باشد و در پناه الطاف بیکران خداوند متعادل همواره سلامت و تندرست باشید.

 

 

 

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.