در قالب هفته دوازدهم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛ 3 پروژه برق کرمان با اعتبار 202 میلیارد تومان به بهره برداری رسید

در راستای هفته دوازدهم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، امروز چهارشنبه با دستور وزیر نیرو 3 پروژه برق منطقه ای کرمان با اعتبار 202 میلیارد تومان به صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی و همزمان با24 پروژه صنعت آب و برق به بهره برداری رسید.

وزیر نیرو در آئین بهره برداری از این طرح ها اظهار داشت: امسال جمعا ۶۵ طرح با سرمایه گذاری بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان به افتتاح رسیده است و طبق برنامه تا پایان سال ۲۹۰ طرح با سرمایه گذاری ۶۴هزار میلیارد تومان به مدار خواهد آمد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان نیز ضمن گرامیداشت هفته صرفه جویی آب و برق گفت: استان کرمان، استانی صنعتی و معدنی است و توسعه زیر ساخت های استان برای تامین انرژی مورد نیاز این صنایع و معادن امری اجتناب ناپذیر است.

مهندس حمیدرضا حبیبی بیان داشت: امروز شاهد افتتاح کلیدخانه 230 کیلوولت پاریز با سرمایه گذاری شرکت صنایع مس ایران و با اعتبار 110 میلیارد تومان هستیم به منظور تامین زیرساخت های مورد نیاز شرکت ملی مس ایران هستیم.

وی افزود: نیروگاه مقیاس کوچک 8 مگاواتی ایثارگران کوهبنان با سرمایه گذاری یکی از ایثارگران استان با سرمایه گذاری َ۸۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و در تامین انرژی استان نقش موثری دارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان همچنین گفت: جهت رفع افت ولتاژ، بهبود ولتاژ و افزایش ظرفیت فوق توزیع منطقه جیرفت پست موقت20/132 کیلوولت در پست جبال بارز با اعتبار 12 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد تا گامی در جهت تامین برق مردم این منطقه باشد.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.