دیدار مسئول بسیج کارمندان با مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان

صبح امروز دوشنبه سرهنگ بامری مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کرمان با مهندس حبیبی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان دیدار کرد. در این دیدار مهندس حبیبی ضمن قدردانی از همکاری های بسیج کارمندان در فعالیت های پایگاه بسیج این شرکت به بیان وضعیت تولید و مصرف برق و شرایط آن در تابستان سالجاری پرداخت و گفت: کاهش نزولات آسمانی از نیمه دوم سال گذشته و کمبود آب در سدها و خشکسالی موجب شده که امسال میزان تولید نیروگاه های برق آبی به میزان 35 درصد کاهش یابد و همین امر منجر شده در تابستان به نحوی انرژی برق را مدیریت نماییم که مردم کمترین مشکل در استفاده از برق داشته باشند و با خاموشی مواجه نشویم.

وی گفت: در این رابطه برنامه هایی را تنظیم کردیم و در حال پیگیری و اجرا هستیم تا بتوانیم پیک تابستان امسال را با موفقیت عبور کنیم و از همه دستگاه ها می خواهیم با صنعت برق استان در خصوص مدیریت مصرف همکاری نمایند و پایگاه های بسیج یکی از این مراکز و نهادهاست که به خوبی میتواند در این زمینه همکاری نماید. مهندس حبیبی از مسئول بسیج کارمندان خواست تا در نهادهای ذی ربط خود در بحث مصرف بهینه انرژی نظارت و کنترل داشته باشند و دستورالعمل هایی که از سوی شرکت های توزیع ارائه می شود رعایت شود.

سرهنگ بامری در این دیدار با بیان اینکه برق در این روزها یکی از مهمترین عناصر در زندگی مردم است گفت: در بحث مصرف درست انرژی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و مردم باید فرهنگ درست مصرف کردن را در همه زمینه ها در خود نهادینه کنند و به سمتی پیش رویم که از این حالت مصرف گرایی خارج شویم. وی از اقدامات صنعت برق استان در تامین برق برای مردم قدردانی نمود و اظهار داشت: ما در پایگاه های بسیج سراسر استان موضوع را مطرح و با جدیت بحث مدیریت مصرف را پیگیری می نمائیم و کل پایگاه های بسیج استان آماده همکاری با صنعت برق استان هستند.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.