مراسم تودیع و معارفه مدیر دیسپاچینگ منطقه جنوب شرق برگزار شد

امروز جلسه تودیع و معارفه مدیر دیسپاچینگ منطقه جنوب شرق با حضور مدیرعامل ، معاون بهره برداری و جمعی از مدیران دیسپاچینگ برگزار شد. در این جلسه از تلاش های مهندس حمیدرضا آخوند زاده قدردانی و مهندس مجید محمدی به عنوان مدیر جدید دیسپاچینگ منطقه جنوب شرق معارفه شد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت طی سخنانی اظهار داشت: مجموعه دیسپاچینگ جنوب شرق تاکنون عملکرد بسیار ممتازی داشته است و از هم اکنون فصل جدیدی در این مجموعه آغاز می شود.

مهندس حمیدرضا حبیبی افزود: لازمه همه سیستم ها تغییر است و اگر تغییری انجام نشود مجموعه دچار رکود می شود.

وی ضمن ابراز امیدواری به ادامه فضای همدلی و همکاری فعلی اظهار داشت: شرایط کاری طی زمان دستخوش تغییر می شود و ما به عنوان سازمان علمی باید خود را با تغییرات منطبق کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان ضمن بیان خلاصه ای از روند صنعت برق کشور و تاکید بر حفظ رویکرد علمی در فعالیت های دیسپاچینگ گفت: بعد از جنگ توسعه صنعتی کشور، رشد بار شدید و عقب ماندگی صنعت برق باعث ایجاد مشکلاتی در شبکه بود و این مساله باعث شد تغییراتی به وجود آید و سیستم به سمت رویکردی علمی حرکت کند و مباحثی مانند، مدیریت بار، نیروگاه های تجدیدپذیر، مقیاس کوچک، ساخت نیروگاه های جدید، دخیل کردن بخش خصوصی در فعالیت ها و … اهمیت پیدا کرد و در واقع آسیب هایی که به صنعت برق تحمیل شد صنعت برق را به سمت مطالعات و بهبود شاخص ها و ثبات شبکه در سال های اخیر پیش برد.

وی اظهار داشت: امسال با توجه به مسائل مالی و شرایط کرونا آسیب هایی به صنعت برق تحمیل شد که خوشبختانه شرایط به خوبی مدیریت شد و تابستان را با موفقیت گذراندیم امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان بر اهمیت صیانت از تجهیزات بیش از پیش تاکید کرد و گفت: سال های آتی باید خودمان را با شرایط تطبیق دهیم و با توجه به افزایش قیمت ها حفظ و صیانت از تجهیزات اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است که در این زمینه مانیتورینگ شبکه توسط دیسپاچینگ و بهره برداری از تجهیزات اهمیتی بیش از پیش می یابد.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.