در قالب هفته دوازدهم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران؛ 3 پروژه برق کرمان با اعتبار 202 میلیارد تومان به بهره برداری رسید

در راستای هفته دوازدهم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، امروز چهارشنبه با دستور وزیر نیرو 3 پروژه برق منطقه ای کرمان با اعتبار 202 میلیارد تومان به صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی و همزمان با24 پروژه صنعت آب و برق به بهره برداری رسید.

وزیر نیرو در آئین بهره برداری از این طرح ها اظهار داشت: امسال جمعا ۶۵ طرح با سرمایه گذاری بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان به افتتاح رسیده است و طبق برنامه تا پایان سال ۲۹۰ طرح با سرمایه گذاری ۶۴هزار میلیارد تومان به مدار خواهد آمد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان نیز ضمن گرامیداشت هفته صرفه جویی آب و برق گفت: استان کرمان، استانی صنعتی و معدنی است و توسعه زیر ساخت های استان برای تامین انرژی مورد نیاز این صنایع و معادن امری اجتناب ناپذیر است.

مهندس حمیدرضا حبیبی بیان داشت: امروز شاهد افتتاح کلیدخانه 230 کیلوولت پاریز با سرمایه گذاری شرکت صنایع مس ایران و با اعتبار 110 میلیارد تومان هستیم به منظور تامین زیرساخت های مورد نیاز شرکت ملی مس ایران هستیم.

وی افزود: نیروگاه مقیاس کوچک 8 مگاواتی ایثارگران کوهبنان با سرمایه گذاری یکی از ایثارگران استان با سرمایه گذاری َ۸۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و در تامین انرژی استان نقش موثری دارد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان همچنین گفت: جهت رفع افت ولتاژ، بهبود ولتاژ و افزایش ظرفیت فوق توزیع منطقه جیرفت پست موقت20/132 کیلوولت در پست جبال بارز با اعتبار 12 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد تا گامی در جهت تامین برق مردم این منطقه باشد.

Comments (0)
Add Comment