هفته دولت گرامی باد

هفته دولت یادآور تلاش‌های بی‌وقفه و تعهد عمیق دولتمردانی است که در راستای ارتقای نظام جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف توسعه‌ای کشور، از هیچ کوششی دریغ نکردند. این هفته فرصتی است برای بازاندیشی در دستاوردهای دولت و تجلیل از کسانی که در مسیر خدمت به مردم و سازندگی کشور گام برداشته‌اند. دولت به‌عنوان موتور محرکه پیشرفت کشور، نقش محوری در بهبود زیرساخت‌ها، مدیریت منابع و پاسخگویی به نیازهای جامعه ایفا می‌کند. هر دولت با تکیه بر برنامه‌های کلان خود و با همراهی کارشناسان، مدیران و نیروهای اجرایی، به دنبال تقویت بنیان‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است.

در همین راستا، هفته دولت یادآور شهادت دو دولتمرد فرهیخته و برجسته، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، است که با خون خود، مهر تأییدی بر صداقت و فداکاری در راه خدمت به انقلاب اسلامی زدند. این دو شخصیت به‌عنوان نمادهای مدیریت متعهد و مردمی، در تاریخ جمهوری اسلامی جاودانه شده‌اند. شهادت این دولتمردان یادآور این است که خدمت به مردم در مسیر انقلاب اسلامی، راهی است پر فراز و نشیب که تعهد و فداکاری را می‌طلبد.

در این میان، شرکت برق منطقه‌ای کرمان، به عنوان یکی از ارکان اصلی زیرساختی در استان، نقشی برجسته در تأمین برق پایدار و حمایت از صنایع و بخش‌های مختلف اقتصادی ایفا کرده است و با تمرکز بر توسعه برق‌رسانی به پیشرفت صنعتی و رفاه عمومی استان کرمان کمک شایانی کرده است. افتتاح و بهره برداری از 6 طرح پست و خط فوق توزیع با اعتبار 915 میلیارد تومان در تیرماه امسال در همین راستا صورت گرفته و همچنین در حال حاضر 16پروژه در دست اقدام است.

 

 

 

 

Comments (0)
Add Comment