پیام مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان به مناسبت روز جهانی کارگر

صنعت برق بعنوان یک صنعت زیر بنایی از زمان پیدایش و کشف الکتریسیته و ساخت انواع وسایل برقی تا کنون فراز و نشیب های گسترده ای طی کرده است و امروزه برق آنگونه در همه ابعاد زندگی انسان رخنه کرده که به هیچ وجه زندگی و حیات بشری بدون برق معنا و مفهومی ندارد و به عبارتی توسعه کشاورزی ، اقتصادی و صنعتی جوامع در گروی توسعه این صنعت عظیم و زیر بنایی می باشد . رشد این صنعت و گردش چرخ های آن نتیجه حاصل زحمات و تلاش های متخصصان ، کارشناسان و قشر عظیم و زحمت کش و افتخار آفرین کارگران متعهد این صنعت طی قریب به یک و نیم قرن در ایران می باشد که هم اکنون در حال خدمت رسانی به بیش از 37 میلیون مشترک است .

بی تردید کارگران متعهد خانواده بزرگ صنعت برق در استان نمونه بارز جامعه پر افتخار کارگری ایران اسلامی به شمار می روند . امسال نیز در چارچوب تحقق شعار سال و به رغم دشواری های ناشی از ویروس کرونا به مدد توان و مسئولیت پذیری این عزیزان لحظه ای خدمت رسانی به مردم شریف استان پهناور کرمان متوقف نشده است .

بر خود لازم می دانم ضمن تبریک این روز به تک تک این افراد و خانواده محترمشان ، از تلاش ها و خدمات ارزنده آن ها تشکر و قدردانی نمایم . در این ماه پر فیض و برکت رمضان سلامتی و توفیق روز افزونشان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم .

حمیدرضا حبیبی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.