اجرای طرح”هر کارمند حامی یک فرزند معنوی” در شرکت برق منطقه ای کرمان

نماینده استانداری در طرح اکرام ایتام و محسنین با عنوان «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» با حضور در جمع معاونین و مدیران شرکت برق منطقه ای کرمان در خصوص این طرح مطالبی را بیان کرد.

محمدرضا موذنی اظهار داشت:  این طرح به منظور اکرام ایتام (فرزندان محروم از نعمت پدر) و محسنین (فرزندان دارای پدر بیمار،ازکارافتاده و دارای کهولت سن و…) در دستور کار قرار گرفته است و در حال حاضر در استان کرمان19 هزارو 441  نفر مشمول هستند که از این تعداد  6 هزار و 700نفر یتیم 6 هزارو 642  نفر محسنین   دارای حامی هستند که جمعا حدود 13 هزار نفر را شامل می شود و تعداد 6هزار و 400 نفر افراد فاقد حامی هستند.

وی در ادامه گفت: علاوه بر افراد فاقد حامی تعدادی از افراد هم که دارای حامی بودند مبالغ کمی دریافت می کردند که در نهایت این طرح شامل 12 هزار نفر در استان شد.

موذنی افزود: در حال حاضر میانگین ماهانه سرانه دریافتی در استان کرمان برای هر فرد 187 هزار تومان، است در حالی که میانگین کشوری این طرح مبلغ 750 هزار تومان است و کمک‌های حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز می‌شود.

وی اظهار داشت: این طرح به منظور تسری این امر ارزشمند و تسری خیر و برکات آن در اقشار کارمند استان  مطرح شده و نیازمند مشارکت بیشتر و عزم همگانی برای حمایت از این فرزندان است.

موذنی با بیان آیات و احادیث در خصوص اثرات معنوی و مادی کمک به ایتام و نیازمندان در حیات اخروی و زندگی دنیوی کارکنان خواست در این طرح ارزشمند مشارکت نمایند.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.