مهار آتش‌سوزی و بازیابی سریع پست 400 کیلوولت بهرمان در رفسنجان

پست 400 کیلوولت بهرمان در شهرستان رفسنجان روز چهارشنبه ۹ خرداد دچار حادثه آتش‌سوزی در فیدرخانه ۲۰ کیلوولت شد که منجر به وارد آمدن آسیب به بوشینگ‌های ترانس ۱۳۲ کیلوولت گردید. این حادثه بلافاصله با اقدام و هماهنگی به موقع معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای کرمان و شرکت‌های تعمیرات و بهره‌برداری و آتش‌نشانی مهار شد و با تلاش‌های بی‌وقفه تیم‌های عملیاتی، شبکه و پست بهرمان در ساعات اولیه حادثه خاموشی‌ها برطرف گردید. هم‌اکنون فعالیت‌ها برای رفع کامل مشکلات و نواقص تاسیسات پست ادامه دارد.
شرکت برق منطقه‌ای کرمان از همه هموطنان در سراسر استان درخواست می‌نماید که با توجه به آغاز فصل گرما و افزایش دما و به تبع آن افزایش استفاده از وسایل سرمایشی، مصرف انرژی برق خود را مدیریت و بهینه نمایند. این اقدام به منظور عبور موفقیت‌آمیز از اوج مصرف برق در تابستان ضروری است.
شرکت برق منطقه‌ای کرمان همچنین اعلام کرد؛ که با کاهش مصرف، علاوه بر دریافت پاداش کاهش مصرف مشابه سال گذشته، مشترکان می‌توانند از مزایا و جوایز ارزنده پویش “همراه با انرژی” شامل خودرو، بسته اینترنت، و وسایل خانگی نیز بهره‌مند شوند. این پویش با هدف ترغیب مشترکان به مدیریت مصرف و کمک به پایداری شبکه برق در فصل تابستان اجرا می‌شود.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.