اولین جلسه شورای فرهنگی شرکت در سال 1400 برگزار شد

اولین جلسه شورای فرهنگی شرکت در سال 1400 با حضور اعضای این شورا و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. در این جلسه مدیرعامل و رئیس شورا طی سخنانی و ضمن تبریک سال جدید بر اهمیت استفاده از متون دینی تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت متون دینی از جمله نهج البلاغه در مسائل مدیریتی و صحیفه سجادیه در مسائل روان شناسی و و معنوی استفاده شود و در کارهای فرهنگی جذابیت ایجاد کرد.

امام جماعت شرکت برق منطقه ای کرمان نیز اظهار داشت: در سال گذشته برنامه های فرهنگی و طرح هایی خوبی داشتیم و برای امسال باید طرح های ابتکاری در نظر گرفته شود و همچنین مساله ارزیابی طرح های انجام شده حائز اهمیت است و باید نقاط ضعف را پیدا و چاره اندیشی کرد و نهایت هدف برنامه های فرهنگی ایجاد تغییر رفتار است.

همچنین در این جلسه گزارش عملکرد سال 99 توسط دبیر شورا ارائه شد و ضمن بررسی کلیات برنامه های فرهنگی سال 1400 و موارد دستورجلسه با توجه به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، برنامه های قابل اجرا در این ماه و هم در ایام ممنوعیت برگزاری نماز جماعت و هم ایام برگزاری نماز جماعت از جمله؛ تبلیغات محیطی، مسابقه فرهنگی، برگزاری نمایشگاه کتاب، تفسیر قرآن، برنامه ختم قرآن توسط همکاران، تبلیغات در فضای مجازی و … مورد بحث بررسی و تصویب قرار گرفت.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.