بازدید معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر از پست 132 کیلوولت در حال احداث در شهر بم

مهندس گلاب کش معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر به همراه دکتر علیپور مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه شبکه توانیر و همچنین مهندس حبیبی مدیر عامل شرکت برق متطقه ای کرمان و همراهان طی سفر به شهرستان بم از پست فوق توزیع 132 کیلوولت بم 3 که در حال احداث میباشد بازدید و از نزدیک در جریان مراحل ساخت و احداث پست مذکور قرار گرفتند.. وی در جلسه مشترک با پیمانکار طرح پس از دریافت گزارش اقدامات انجام شده و مسایل و مشکلات پیش رو طی صحبت هایی راهنمایی های لازم به منظور تسریع در روند کار ارایه نمود. وی گفت با توجه به اولویت حیاتی و پیک بار منطقه بم لازم است در خرید تجهیزات از جمله کابل مورد نیاز تسریع شود تا پست قبل از اوج مصرف تابستان آینده مهیا شود. وی اطهار داشت توانیر نیز به طرح هایی که در موعد مقرر برقدار شوند با قید اولویت مساعدت می‌نماید.
در این جلسه پیمانکار پروژه نیز ضمن قدردانی و اظهار رضایت از همکاری شرکت برق منطقه ای کرمان گفت: در تلاشیم تا هر چه زودتر این طرح عملیات آن به اتمام برسد.
لازم بذکر است عملیات اجرایی این طرح با براورد اعتبار 250میلیارد تومان با هدف تامین برق مطمئن مشترکین در بخش های مختلف و همچنین پایداری شبکه شهرستان بم از سال 1400 آغاز و پیش بینی شده تا تابستان آینده برقدار شود.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.