با حضور مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت توانیر؛ جلسه “کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم” برگزار شد

جلسه “کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم” شرکت برق منطقه‌ای کرمان با حضور مهندس مجید برنگی مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت توانیر برگزار شد.

این جلسه به منظور بررسی تکالیف ابلاغی در حوزه سلامت اداری در رابطه با گلوگاه‌های فساد عمومی و اختصاصی صنعت برق در تاریخ 14 آذرماه برگزار شد.

مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت توانیر ضمن قدردانی از اقدامات شرکت در زمینه سلامت اداری اظهار داشت: شرکت برق منطقه ای کرمان جز بهترین شرکت ها برق منطقه ای در زمینه اجرای سلامت برنامه های سلامت اداری است.

مهندس برنگی افزود: رعایت قانون در همه امور یک الزام است و بالاترین صرفه وصلاح برای همگان رعایت قانون است و باور داریم اگر به رعایت قانون اهمیت دهیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی افزود:  ما باید در حیطه وظایف خودمان به صورت سالم فعالیت کنیم تا کسانی که به آن ها خدمت می کنیم  به حق و حقوق خودشان برسند و مردمی که به ما مراجعه می کنند جواب مثبت و منفی که به آن ها داده می شود منطبق با قانون باشد.

مهندس برنگی کمیته سلامت اداری را جز مهمترین کمیته های شرکت دانست و گفت: ماهیت نظارت و بازرسی ماهیت کمک و پشتیبانی است و باید به مشکلات تا زمانی که کوچک هستند رسیدگی کنیم تا به بحران تبدیل نشود.

وی بیان کرد: با وجود رشد فضای مجازی همه ما در یک اتاق شیشه ای قرار داریم و عملکرد مثبت یا منفی ما از دید مردم پنهان نمی ماند و بنابرین باید حرفه ای بودن، شفافیت و سرعت عمل در مواجه با خطا وجود داشته باشد.

در این جلسه  خانم مهندس نوحی دبیر کمیته سلامت اداری شرکت گزارشی از عملکرد 8 ماه این کمیته در سالجاری در زمینه سلامت اداری بیان کرد: صدور احکام اعضای کمیته، برگزاری 4 جلسه با حضور اعضا،، مشخص نمودن گلوگاه های فساد اعم از تخصصی و عمومی، بررسی عوامل افزایش انگیزه پرسنل، برگزاری دوره های آموزشی، پیگیری استقرار و اجرای نرم افزار مناقصات، استقرار نرم افزار تعمیر و نگهداری بخش خطوط؛ ایجاد بانک جامع دستورالعمل ها و … از جمله اقدامات این کمیته بوده است.

در ادامه مهندس آشتیانی کارشناس دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت توانیر نیز به منظور انجام اقدامات اصلاحی و تکمیلی پیشنهاداتی را ارائه کرد.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.