جشن تجلیل از بازنشستگان شرکت برق منطقه ای کرمان برگزار شد

جشن تجلیل از بازنشستگان شرکت برق منطقه ای کرمان، با حضور مدیران عامل و معاونین شرکت برق منطقه ای کرمان برگزار شد.

 در این مراسم مهندس حبیبی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان در جمع بازنشستگان گفت: هر چه امروز صنعت برق استان دارد حاصل زحمات وتلاش های سالیان شماست و ما افتخار میکنیم که در کنار شما هستیم و از تجربیات ارزشمند شما استفاده میکنیم.

وی افزود: دوران بازنشستگی دوران جدیدی از زندگی هست که نسبت به دوران کارمندی  فرصت های بهتری برای بهرمندی از زندگی در کنار خانواده دارد که امیدوارم شما بزرگان از این فرصت به سلامتی و مطلوبتر استفاده نمایید.

مهندس حبیبی با  اشاره به خدمات صنعت برق گفت: خدمتی که این صنعت به مردم ارایه می دهد امروزه تمام زندگی اجتماعی، اقتصادی، صنعتی و فرهنگی مردم را فرا گرفته به طوری که زندگی بدون برق سخت و تقریبا محال شده است و این خدمت حاصل تلاش ها و زحمات  صادقانه شما پیشکسوتان صنعت برق هست.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان  ادامه داد: حاصل این فعالیت ها موجب شده تا شرکت برق منطقه ای کرمان به دفعات درجشنواره شهید رجایی و هم ارزیابی وزارت نیرو حایز رتبه برتر شود؛ از جمله ارزیابی عملکرد سال 1401 که روز گذشته از سوی وزیر نیرو مورد تقدیر قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازنشستگان گفت: علی رغم محدودیت های قانونی در تلاشیم همچنان خدمات مناسبتر در شان بازنشستگان ارائه نماییم.

این مراسم با برنامه سخنرانی خانم موسی پور از موسسه خیریه یاس و مهندس سلیمانی مدیر عامل صندوق بازنسشتگان کشوری و برنامه موسیقی و تجلیل از 22 نفر از بازنشستگان سال 1401 شرکت برق منطقه ای همراه بود.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.