در دومین جلسه ستاد گذر از پیک استان؛ بر شناسایی و معرفی استخراج کنندگان رمز غیرمجاز تاکید شد

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای کرمان در دومین جلسه ستاد گذر از پیک بار سال 1400 که با حضور مدیران عامل شرکت های توزیع و اعضای این ستاد در محل شرکت برق منطقه ای کرمان برگزار شد خواستار شناسایی و معرفی استخراج كنندگان غيرمجاز رمز ارز شد.

مهندس حمیدرضا حبیبی در این رابطه گفت: بر طبق قراردادی که با مراکز مجاز ارز دیجیتال وجود دارد فعالیت مراکز در زمان اوج بار متوقف شد و از مدار خارج شدند؛ اما مراکز غیرمجاز رمز ارز آسیب اصلی را به به شبکه های برق و مردم وارد می کنند.

وی افزود: البته شرایطی فراهم شده که مشترکین می توانند هرگونه فعالیت غیرقانونی و استفاده غیرمجاز از شبکه برق را از طریق مراجعه به سامانه سمات به اطلاع برسانند.

مهندس حبیبی ضمن ابراز خرسندی گفت: خوشبختانه امسال تفاهم نامه های خوبی برای مدیریت مصرف صنایع منعقد شده و صنایع در حال همکاری هستند.

وی گفت هم اکنون همه نیروگاه های استان در حال تولید برق هستند و در تلاشیم که نیروگاه 8 مگاواتی کوهبنان را به مدار آوریم و چنانچه میسر باشد یک نیروگاه 5 مگاواتی شهرک صنعتی در رفسنجان نیز شرایط اتصال آن را فراهم نماییم. .

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان تاکید کرد: در بحث مصرف بهینه انرژی ادارات استان به خصوص شرکت های برق باید پیشگام در مدیریت مصرف باشند.

همچنین در این جلسه مباحثی پیرامون برنامه ریزی و اطلاع رسانی از خاموشی ها، تعیین باسبارهای زود قطع، آماده بکاری دیزل ژنراتورها، تسهیل روند قانونی رمزارزها و… مطرح شد و کمیته های تخصصی زیر مجموعه ستاد گذر از پیک 1400 مشخص شدند.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.