«متن پیام نوروزی مدیرعامل»

 

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

فرا رسیدن سال 1403 شمسی و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت را به همه شما همکاران و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. همزمانی این ایام خجسته با آغاز بهار و حلول سال نو، بشارت دهنده سالی پر از خیر و برکت است و امیدواریم خداوند متعال توفیق بیش از پیش خدمت به مردم را در صنعت برق به همه ما ارزانی دارد.

سال 1402 با وجود شرایط ویژه و سخت خصوصا در تابستان توانستیم با تلاش و همت شما عزیزان امور جاری و طرح ها در حوزه فنی و غیر فنی را به پیش ببریم و تابستان را بدون خاموشی سپری و اوج مصرف برق را با موفقیت  گذر نمائیم. این توفیق حاصل نمیشد مگر با خدمات بی وقفه خادمان ملت در صنعت برق.

حوادث ناشی از طوفان بر خطوط و پست های انتقال و فوق توزیع در مرداد ماه 1402 در مناطق جنوب استان و اقدامات جهادگونه گروه های تعمیراتی و تیم های عملیاتی و ستاد بحران بیانگر و مصداق این فعالیت های خداپسندانه می باشد که در روزهای داغ و سخت توانستند در اسرع وقت آسیب ها را بر طرف و برق مناطق قطع شده را تامین و شبکه را پایدار نمایند.

همکاران ارجمند، عرصه حکمرانی و مدیریت منابع نیازمند تغییرات نوروزی است. تغییرهایی که امید برانگیزند، اعتماد بسازند و چشم اندازی روشن بگشایند. طبیعت نیز همراه شده و ما را به اصلاحات و تغییرات درست فرا می خواند. سال ها به بد مصرفی در استفاده منابع آب و انرژی و سایر منابع خو کرده ایم، ما به نوروزی در حکمرانی و مدیریت منابع نیازمندیم که با دست کشیدن از شیوه های کهنه و نادرست، دور شدن از بخشی نگری ها، همکاری های درون سازمانی و بین سازمانی، مدیریت توامان مصرف انرژی، جلب مشارکت ذی نفعان رخ می دهد.

سال 1403 برای ما مملو از فرصت ها و چالش ها خواهد بود. باید با کمک یکدیگر بر چالش ها فایق آییم و همزمان اصلاحات کوچک و بزرگ در مدیریت این منابع پیش ببریم. اینجانب به فرد فرد شما همکاران هم چون افرادی توانمند، علاقمند به میهن و امیدوار به ساختن آینده پایدار می نگرم و اطمینان دارم در کنار یکدیگر قادر خواهیم بود بار سنگینی را که بر دوش گرفته ایم به مقصد برسانیم. چالش ها را به فرصت هایی برای بازنگری و باز اندیشی در سیاست ها، برنامه ها و اقدامات خود قرار خواهیم داد و با عزم و اراده جمعی صنعت برق را در ساختن ایرانی آباد و پایدارتر شریک خواهیم ساخت. مجددا سال نو را به همه شما تبریک عرض نموده، سالی پر از سلامتی، موفقیت و خیر و برکت برایتان از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم.  زندگی تان قرین شادمانی و زیبایی باشد.

حمیدرضا حبیبی

مدیر عامل

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.