مدیرعامل برق منطقه‌ای اعلام کرد رفع خاموشی‌ها و ایجاد پایداری در شبکه‌های برق جنوب استان کرمان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای کرمان با اشاره به آسیب طوفان دیروز به شبکه برق در جنوب استان گفت: کار اصلاح و رفع آسیب‌های خطوط بلافاصله آغاز و در همان ساعات اولیه ۷۰ مگاوات خاموشی برطرف و باقیمانده خاموشی نیز بتدریج و با برقدار شدن پست‌ها تا قبل از ظهر امروز رفع شد.

مهندس محمدرضا حبیبی امروز ۱۷ مردادماه در این رابطه اظهار کرد: به دلیل شرایط جوی نامناسب و طوفان شدیدی که عصر روز گذشته در برخی مناطق جنوب استان به‌وقوع پیوست، منجر به حادثه در خطوط ارتباطی انتقال و فوق توزیع پست‌های کهنوج، هلیل، سرتک و جازموریان شد و تعداد ۹ دکل دچار آسیب و حادثه و همین امر موجب خاموشی در این مناطق شد.

وی گفت: بلافاصله جلسه هماهنگی و بررسی ابعاد حادثه توسط تیم بحران برق منطقه‌ای در محل مرکز دیسپاچینگ جنوبشرق برگزار و پس از اتخاذ تدابیر لازم گروه‌ها و تیم‌های عملیاتی حاضر در منطقه کار اصلاح و رفع آسیب‌های خطوط را آغاز و در همان ساعات اولیه ۷۰ مگاوات خاموشی برطرف و باقیمانده خاموشی نیز بتدریج و با برقدار شدن پست‌ها تا قبل از ظهر امروز رفع شد.

حبیبی بیان کرد: در نتیجه فعالیت‌ها و تلاش‌های جهادی و بی وقفه تیم‌های عملیاتی و تعمیراتی و کادر کمیته بحران برق منطقه‌ای کرمان در شرایط نامناسب جوی و گرمای منطقه، هم اکنون تمامی پست‌های انتقال و فوق توزیع برقدار هستند و پایداری شبکه برقرار است و بزودی اندک خاموشی‌ها در شبکه توزیع نیز بر طرف می‌شود.

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان کرمان همچنین از همکاری‌ها و پیگیری‌های شخص وزیر نیرو، معاون وزیر در امور برق و انرژی، استاندار  و سایر ارگان‌ها که در جریان این حادثه کمک کردند و همچنین گروهای عملیاتی تقدیر کرد.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.