مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان خواستار اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف انرژی از تریبون ائمه جمعه شد

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان طی نامه ای به حجت الاسلام والمسلمین حسنی رییس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان کرمان، خواستار اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف انرژی در تریبون های مساجد توسط ائمه جمعه و جماعت شد.

مهندس حمیدرضا حبیبی در این نامه بیان داشته است: با توجه به آغاز فصل گرما و وارد شدن به زمان اوج مصرف برق لازم است تا هموطنان در سراسر استان در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری، کشاورزی و صنعتی در بهینه سازی مصرف این انرژی ارزشمند همکاری داشته باشند تا ان شاء ا. . . تابستان سالجاری را بدون خاموشی احتمالی سپری نماییم.

وی با اشاره به  این مساله که هم اکنون تمام تأسیسات صنعت برق کشور با تمام توان در حال خدمت رسانی می باشند تا برق مطمئن و پایدار جهت رفاه و آسایش مردم فراهم گردد افزوده است:  چنانچه تراز مصرف بالاتر از تولید قرار گیرد به منظور حفظ و نگهداری و جلوگیری از هر گونه خسارت به تأسیسات زیر بنایی صنعت برق که هزینه های زیادی برای احداث آن ها صرف می شود ناگزیر به ایجاد خاموشی های کوتاه مدت خواهیم شد .

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان در این نامه از مردم خواسته است:  با بکارگیری  ساده ترین راه کارها برای صرفه جویی خاموش کردن لامپ های اضافی ، استفاده از نور طبیعی برای روشنایی در طول روز ، عدم استفاده از وسایل برقی پر مصرف در ساعت اوج مصرف یعنی 13 الی 17 و 19 الی 23 ؛ خاموش کردن وسایل برقی غیر ضرور ، استفاده از دور کند کولرهای آبی و تنظیم دمای 25 برای کولرهای گازی از خاموشی های احتمالی جلوگیری کنند و همچنین از پاداش های همکاری در نظر گرفته شده از سوی وزارت نیرو بهره مند شوند .

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.