جلسه اختتامیه ارزیابی عملکرد معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای کرمان برگزار شد

جلسه اختتامیه ارزیابی عملکرد معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای کرمان با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت و گروه ارزیاب شرکت توانیر در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

در این جلسه سید مهرداد بلادی موسوی معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای  خوزستان و ارزیاب حوزه ستادی از زحمات معاونت بهره برداری شرکت قدردانی کرد و گفت: خوشحالیم که امسال مجددا باب ارزیابی باز شد و فرصت آشنایی و تبادل تجربیات با همکاران ایجاد شد که تجربیات مفیدی نیز کسب شد.

 وی در ارتباط با نقاط قوت شرکت برق منطقه ای کرمان گفت: این شرکت نیروی انسانی بسیار خوبی را در اختیار دارد که جا دارد از آن ها قدردانی شود. وی افزود: شبکه برق کرمان در وضعیت خوبی است و مشکلات کمی دارد که باید برطرف شود و با توجه به وسعت استان جز استان های با شبکه خوب در سطح کشور است.

وی نقاط قابل بهبود شرکت را در زمینه   HSEایجاد برنامه هایی جهت   بازدید سر زده،  نظارت بر گروه های تعمیراتی  با توجه به بالا بودن میزان خروج های اجباری دانست.

همچنین در این جلسه سایر ارزیابان ضمن ارزیابی خوب از شرکت برق منطقه ای کرمان، تست منظم بوشینگ ها،  توجه به کارآیی برخی تست ها، تعداد کم نیروی انسانی، شیوه نگهداری تجهیزات در انبار، بازآموزی و تکرار دوره های ایمنی، نصب برقگیر برای برخی از سر خط ها، توجه بیشتر به تاثیرپذیری خطوط از روان آب ها و… را به عنوان نقاط قابل بهبود شرکت ارائه دادند.

در پایان جلسه مدیرعامل  شرکت ضمن  قدردانی از زحمات و نکته بینی ارزیابان اظهار داشت:  همه موارد مطرح شده امسال در  برنامه عملیاتی و پروژه بهبود شرکت لحاظ  می شوند و آنچه با توجه به بودجه قابل انجام است محقق  می شود.

مهندس حبیبی  افزود: برخی از اقدامات نیازمند کسب مجوزاتی خارج از شرکت است و در حال حاضر کمبود و نگهداشت نیروی انسانی یکی از مسائل اساسی و بحرانی شرکت برق منطقه ای کرمان است که از طریق رایزنی با وزارت نیرو در پی رفع این مشکل هستیم.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.