مراسم جشن دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد

 

به مناسبت آغاز دهه فجر، مراسم جشنی با حضور کارکنان شرکت برق منطقه ای کرمان در محل موسسه فرهنگی و ورزشی برق کرمان برگزار شد.

در این مراسم مدیر عامل شرکت برق منطقه ای کرمان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر  و تقدیر از کارکنان شرکت اظهار داشت: مفتخر هستم بعد از 3 سال از ایام کرونا در خدمت مجموع همکاران شرکت باشم و  این سال ها  با موفقیت ها و فراز و نشیب هایی  از جمله؛  مسئله ناترازی تولید، مشکلات اقتصادی، کاهش تمایل پیمانکاران و… همراه بود اما خوشبختانه با همیاری شما توانستیم نتایج خوبی را به دست آوریم.

وی افزود:  به همت شما و صنایع طی سه سال اخیر، ظرفیت پست های انتقال 26 درصد، تعداد پست های انتقال و فوق توزیع 10 درصد،  تعداد مشترکین صنعتی 19 درصد، مصرف انرژی در صنایع 5.2 درصد، ظرفیت نامی  نیروگاه ها 10 درصد و ظرفیت نامی نیروگاه های تجدیدپذیر 58 درصد افزایش داشته است و این در حالی است که تعداد نیروی انسانی شرکت از 271 نفر به 220 نفر کاهش یافته است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای کرمان همچنین  از  لوح ها و موفقیت های به دست آمده طی سه سال اخیر گفت: کسب رتبه برتر در اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری جشنواره شهید رجایی عملکرد سال  1398،   کسب رتبه برتر در حوزه اطلاع رسانی از استانداری کرمان،   دریافت لوح تقدیر به پاس نقش آفرینی در تحقق اهداف پویش الف . ب . ایران از وزیر وقت نیرو،  دریافت لوح به پاس توسعه زیرساخت ها و تأمین برق پایدار در جنوب استان از مدیرعامل وقت توانیر،  دریافت لوح رتبه ممتاز (طرح سیما) از مدیرعامل توانیر (رتبه ممتاز در شاخص عملکرد طرح های انتقال و بهینه سازی عملکرد شرکت ها در مدیریت استراتژیک)،  دریافت لوح از استانداری به لحاظ پیشرفت در برنامه های پدافند غیرعامل از جمله موفقیت هایی است که در سال 1399 به دست آمد.

وی ادامه داد: در  سال 1400  نیز  شرکت موفق به  دریافت لوح « گسترش استفاده از انرژی های تجدید پذیر در استان » از رئیس پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته،   دریافت لوح کسب رتبه برتر در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از استانداری و امام جمعه کرمان،  دریافت لوح توسعه فرهنگ مهدویت از بنیاد غدیر استان،   دریافت لوح مدیریت موفق عبور از پیک بار تابستان از استانداری کرمان،   اخذ گزارش مقبول حسابرسی عملکرد سال 99 در بخش جاری و طرح تملک دارایی ها از سوی سازمان حسابرسی دریافت شد.

 وی درباره موفقیت های به دست آمده در سال 1401 افزود: دریافت لوح مدیریت پیک بار تابستان 1401 از وزیر نیرو،  دریافت لوح و تندیس در چهارمین دوره جایزه ملی انرژی های تجدید پذیر، دریافت لوح به پاس کسب عنوان برتر برای شورای فرهنگی شرکت از توانیر،  دریافت لوح و امتیاز در اقامه نماز از سوی ستاد ارزیابی و اقامه نماز استان و کشور،  کسب عنوان پایگاه بسیج موفق در جشنواره مالک اشتر برای پایگاه بسیج شرکت،  کسب لوح تقدیر از مدیرعامل توانیر توسط روابط عمومی به پاس اطلاع رسانی در گذر از دوره اوج مصرف و اقناع افکار عمومی ( تابستان سال جاری )،  کسب عنوان و رتبه خوب در ارزیابی عملکرد سال 1400 در جشنواره شهید رجایی از جمله موفقیت های به دست آمده در سال جاری بوده است.

مهندس حمیدرضا حبیبی همچنین  از شورای فرهنگی شرکت تقدیر کرد و گفت: در این شورا تلاش گسترده ای برای اعتلای مسائل فرهنگی صورت گرفته است و به خصوص از نقش و زحمات حجه الاسلام عرب پور  امام جماعت شرکت در این زمینه تقدیر می کنم.

همزمان با این جشن که با برنامه های مفرح فرهنگی و هنری همراه بود؛ جشن تکلیف فرزندان همکار با حضور فرزندان همکار و  خانواده هایشان برگزار شد و لوح و هدایایی به مکلفین اهداء شد.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.