همایش گفتمان نماز و آثار و برکات آن در تعالی سازمان برگزار شد

 

همایش گفتمان نماز و آثار و برکات آن در تعالی سازمان ویژه کارکنان شرکت برق منطقه ای کرمان امروز  یک شنبه 2 بهمن ماه در سالن کنفرانس شرکت برق منطقه ای کرمان  برگزار شد.

 در این جلسه با اهدای لوح تقدیر به امضای حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و هدیه معنوی به مهندس حمیدرضا حبیبی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان  از اقدامات شرکت در رابطه با ترویج فرهنگ نماز تقدیر شد.

در این همایش  که حجه الاسلام عرب پور رئیس ستاد اقامه نماز استان، مدیرعامل، معاونین و مدیران میانی شرکت حضور داشتند بر اهمیت مساله نماز تاکید شد.

 همچنین حجه الاسلام عرب پور در رابطه با فطرت خداشناسی انسان، سیر تاریخی وضعیت ادیان در غرب و دلایل تضعیف دین، نامه امام به گورباچف  و …مطالبی را ارائه نمود و افزود: در دید اسلام معنویت که به اعتقادات ما مرتبط می شود با مادیات آمیخته و توام است و اگر عمل ما برای خداوند  باشد آن کار ارزشمند است.

وی در رابطه با  تاثیرات ایمان در کیفیت کار افراد اظهار داشت: فرد با ایمان خدا را همواره ناظر می داند و نظارت بر کار نمی خواهد و  اثربخشی عمل با معنویت بیشتر است همچنین انسانی که کار آمیخته با ایمان انجام می دهد کارها را متقن انجام می دهد.

وی همچنین نکاتی را در رابطه با اثرات نماز در کاهش آسیب های اجتماعی، تاثیر نماز در ایجاد عمل صالح و …یادآور شد. در پایان این جلسه نماز جماعت با حضور شرکت کنندگان برگزار شد.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.