کسب رتبه شایسته تقدیر در حوزه نماز توسط شرکت برق منطقه ای کرمان

 در نهمین اجلاس  استانی نماز از شرکت برق منطقه ای کرمان به جهت کسب رتبه شایسته تقدیر در ارزیابی عملکرد کمیته اقامه نماز شرکت در سال 1401 تقدیر شد.

  در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام  علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان، دکتر فداکار استاندار و سایر مسئولان دستگاه های اجرایی در محل سالن همایش های استانداری  برگزار شد؛ با اهداء لوح سپاس به امضای استاندار  و رئیس شورای اقامه نماز استان کرمان از مهندس حبیبی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای کرمان تقدیر شد.

متن تقدیرنامه به این شرح است:

اقامه نماز وظیفه همگان و فرهنگ سازی آن، رسالت و افتخار همه مبلغان و مسئولان است. نماز باب بندگی را به روی انسان می گشاید و آدمی را از اسارت نفس و ابلیس می رهاند. تببین و ترویج فرهنگ اقامه نماز و خدمت در عرصه نماز، خدمت به ارزش های متعالی و دینی و رمز ارتقاء بشریت و سعادت جامعه است.

بدینوسیله با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های فراوان و ماندگار جناب عالی و همکارانتان در دستگاه متبوع در عرصه ناب نماز، کسب رتبه شایسته تقدیر در بین دستگاه های اجرائی استان در حوزه نماز سال 1401 را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از درگاه پروردگار متعال، تندرستی، بهروزی و توفیق روزافزون شما را ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) و تاسی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسالت دارم.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.