کسب عنوان” برتر و شایسته تقدیر” مسئول امور فرهنگی شرکت برق منطقه ای کرمان

طی لوحی  از سوی محمودرضا مهاجری مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو و رضاکاکاوند مسئول امور فرهنگی و دینی و دبیر شورای فرهنگی شرکت توانیر  از محسن عباسپور مسئول فرهنگی شرکت برق منطقه ای کرمان تقدیر به عمل آمد.

در متن این لوح آمده است:

با گذشت بیش از چهار دهه ی پرافتخار از انقلاب عزیزمان، توسعه و بالندگی روزافزون فعالیت های فرهنگی و دینی کشور همواره  مرهون  زحمات جهادی مردان و زنان مخلصی بوده که در این عرصه با کمترین امکانات بیشترین نتیجه را حاصل نمودند، تلاش و اخلاص این عزیزان بر مردم نمایان و تا سال ها در اذهان باقی خواهد ماند.

با توجه به ارزیابی فرهنگی شرکت توانیر در سال 1400 جنابعالی به عنوان مسئول فرهنگی برتر و شایسته تقدیر نائل آمدید، لذا بر خود وظیفه می دانیم به مصداق حدیث شریفه« من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از عنایات و توجه  مستدام تان به امر مهم فرهنگ و دین در جهت ترویج فرهنگ نماز و قرآن مرام اهل بیت علیهم السلام قدردانی نماییم. از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار  در دستیابی به اهداف عالیه  در جهت اعتلای فرهنگ دینی و پرافتخار ایران اسلامی را مسئلت  داریم.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.