مراسم اختتامیه کویر نوردی وزارت نیرو برگزار شد

 

مراسم اختتامیه کویر نوردی سراسری وزارت نیرو با حضور شرکت کنندگان از شرکت های آب و برق کشور برگزار گردید . در این آیین مهندس حبیبی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان و رئیس شورای ورزش صنعت آب و برق استان طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم به میهمانان اظهار داشت : کرمان استان پهناور کشور با مردمانی خون گرم دارای اقلیم های متفاوت و جذابی می باشد از جمله بخش کویری آن که امروز میزبان جمعی از خادمان مردم ایران در حوزه آب و برق است که با پشتکار برای تأمین آب و برق مردم تلاش می کنند . جمعی که امروز شکل یافته یک بخش ورزشی است که بدون در نظر گرفتن سمت و جایگاه ، در کنار هم یک روز فارغ از فعالیت کاری اما ورزشی را شکل دادند و ما خرسند و شاکریم که میزبان این جمع ورزشی خدمتگزار در آب و برق هستیم . وی همچنین با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت جسم و روح افراد اظهار داشت تلاش می کنیم که پرسنل از برنامه های ورزش غافل نشوند و برنامه های ابلاغ شورای ورزشی وزارت نیرو را اجرا نمایم .

در ادامه حسین زاده دبیر شورای ورزشی وزارت نیرو نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از میزبانی شرکت های آب و برق استان کرمان به ویژه مهندس حبیبی و همکارانشان در اجرای برنامه کویر نوردی گفت در ورزش انچه باید سر لوحه قرار گیرد اخلاق و فرهنگ حرفه ای ورزشی است که باید بدان توجه شود و برنامه های ورزشی وزارت نیرو به پاس گرامیداشت 530 شهید این وزارت و جانبازان و آزادگان آن برگزار می گردد و ورزشکاران وزارت نیرو باید الگو باشند همانطور که در تأمین برق و آب و ارائه خدمات نمونه هستند . وی گفت از 24 برنامه تقویم ورزشی وزارت در سال 1401 همه برنامه ها با همت و همکاری مدیران عامل شرکت ها و همکاران آن ها در استان ها این برنامه ها محقق و اجرا گردیده و شورای ورزشی وزارت نیرو تقویم ورزشی سال 1402 را نیز مهیا نموده که در اوایل سال آینده ابلاغ می شود . حسین زاده از کوهنوردان وزارت نیرو به عنوان افرادی کم ادعا یاد کرد و گفت اخلاق ، رفاقت و گذشت و صمیمیت در گروه های کوهنوردی شرکت های آب و برق بالا است و انتظار داریم در سایر رشته های تیمی نیز این موارد بروز کند .

در این مراسم گروه موسیقی محلی شهداد به اجرای برنامه پرداختند . لازم به ذکر است کویر نوردی وزارت نیرو یادواره شهدای صنعت آب و برق کشور به میزبانی صنعت آب و برق کرمان در محل کلوت های معروف شهداد کرمان با حضور گروه های کویر نوردی از شرکت های آب و برق سراسر کشور در روز پنج شنبه یازدهم اسفند ماه برگزار شد .

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.