محفل قرآنی «شهید القدس» در کرمان برگزار شد

محفل قرآنی «شهید القدس» به مناسبت گرامیداشت شهدای غزه و سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، به همت صنعت آب و برق در کرمان برگزار شد.

روابط عمومی برق منطقه ای کرمان به نقل از ایکنا، محفل قرآنی «شهید القدس» به مناسبت گرامیداشت شهدای غزه و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، به همت صنعت آب و برق و با حضور مشاور وزیر و مسئول امور دینی وزارت نیرو ظهر

نهم دی‌ماه در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید سلیمانی و هم‌زمان با پخش سراسری از شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا مهاجری، مشاور وزیر و مسئول امور دینی وزارت نیرو در این جلسه با گرامیداشت یاد شهدا و روز «بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت» به سخنی از امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: عَلَم هدایت، ولایت و اسلام ناب را کسی می‌تواند به حرکت در آورد که که اهل بصیرت بوده و علم به مواضع حق داشته باشد که مردم ایران همواره این بصیرت را نشان داده‌اند.

وی با بیان اینکه بصیرت جز با شرکت در محافل قرآنی و مجالس دینی حاصل نمی‌شود، افزود: شهید سلیمانی و سرداران اسلام اینگونه بودند و به حدیث ثقلین توجه داشته و به قرآن و ولایت تمسک جستند. ما به قرآن، ولایت و اهل‌بیت(ع) در دنیا و آخرت نیاز داریم و قرآن در قیامت دارای جایگاه عظیم شفاعت است.

مشاور وزیر نیرو در پایان با بیان اینکه وزارت نیرو علیرغم وظایف ذاتی خود در تأمین آب و برق، برنامه‌های فرهنگی نیز اجرا می‌کند، اظهار کرد: از ابتدای امسال و در سراسر کشور ۳۶ محفل قرآنی از سوی وزارت نیرو و در راستای قرآن دوستی و تمسک به قرآن برگزار شده است و پیش‌بینی کردیم تا پایان سال ۱۰ محفل قرآنی دیگر نیز برگزار شود.

در این جلسه که اجرای آن را مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو به عهده داشت، قاریان استانی و بین‌المللی کمیل محمدی، عماد انوری و حامد علیزاده، به قرائت آیاتی از کلام وحی پرداختند. اجرای تواشیح از سوی گروه هم‌نوایی بین‌المللی پیامبر اعظم(ص) از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این محفل نورانی بود.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.