نماز وحدت بخش مدیران استان کرمان برگزار شد

امروز چهارشنبه 22 آذرماه، نماز وحدت مدیران استان با حضور حجه السلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و مدیران دستگاه‌های اجرای استان به میزبانی شرکت برق منطقه ای کرمان اقامه شد.
حجه الا سلام علیدادی سلیمانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: در روایت آمده است؛ «إِنَّ فَاطِمَةَ خُلِقَتْ حُورِیَّةً فِی صُورَةِ إِنْسِیَّةٍ. فاطمه، حوریّه ‏اى است که همانند صورت انسان خلق شده است.» حضرت فاطمه(س) انسانی کاملا الهی و ملکوتی و دارای پاکی، طهارت، قداست و عصمت است و ایشان محور و مداری است که امامت و رسالت را به هم پیوند می زند و عزاداری برای حضرت فاطمه(س) عزاداری برای همه معصومین است بنابرین در مجالس عزاداری این ایام حضور فعال داشته باشید.
نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: در روایت دیگر آمده است؛ هرکس دو روزش باهم یکسان باشد این انسان مغموم است در نگاه دینی هر روز انسان باید بهتر از دیروز و رو به اصلاح و رشد باشد و سیر حرکت تکاملی نباید متوقف شود که این با مراقبت بر رفتار به دست می آید،و انسان باید هر روز خود را محاسبه کندکه آیا امروز موفق شدم گناهی انجام ندهم.
حجه الا سلام علیدادی سلیمانی ضمن بیان شعر«بِقدر الکدِّ تُکتَسَبُ المَعالِی و مَن طَلب العُلی سَهِر الّلیالِی» منسوب به امام علی(ع) اظهار داشت: در این دنیا هرکس به اندازه زحمتی که می کشد بهره می برد، شاید در عالم ماده این قانون نقض شود و ممکن است شایسته سالاری حاکم نباشد ولی در عالم حقیقت این قانون استثنا ندارد و امیدواریم خداوند به ما عنایت کند در زمینه دین در روز حساب سرافراز باشیم.
مهندس حمیدرضا حبیبی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان نیز ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت فاطمه(س) بیان داشت: صنعت آب و برق جز معدود تشکل هایی است که دارای شورای انسجام بخشی است و ریاست این شورا برعهده مهندس عبدیان مدیرعامل شرکت آبفای استان است.
وی افزود: این شورا اهتمام ویژه ای به امور فرهنگی دارد؛ از جمله فعالیت های فرهنگی در وزارت نیرو و شرکت های زیرمجموعه تحت هیئت ” نور العباس” انجام می شود و امیدواریم خداوند به همه ما توفیق خدمت به مردم شریف استان کرمان و کل کشور را عنایت کند.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.