گزارشی از عملکرد دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات برق منطقه‌ای کرمان در سال جاری

مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه ای کرمان در رابطه با اقدامات این دفتر در سال 1402 اظهار داشت: یکی از وظایف این دفتر پاسخگویی به شکایات در سامانه های مربوطه است که از ابتدای سال 1402 تعداد 35 فقره درخواست از طریق سامانه سمات ارسال شده که پس از بررسی توسط واحدهای ذیربط در موعد مقرر به این درخواست ها پاسخ داده شد.

احسان بهادر بیان کرد: اخذ اسناد مالکیت برای اراضی پست های انتقال نیروی برق که در دهه های گذشته احداث شده اند به دلیل وجود یک سری از مشکلات، به طور معمول پروسه ای طولانی و زمانبر است و بعضا سال ها به طول می انجامد که در این راستا موفق به اخذ سند زمین پست برق 132 كيلوولت راين شدیم و همچنین بخشي از كوچه ضلع جنوبي كارخانه چراغ برق رفع تصرف و منجر به آزاد سازي كوچه شد که امكان فرآيند تكميل مستندسازي و اخذ سند تك برگ ملك مذكور فراهم گردید.

وی افزود: مهمترین وظیفه دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات  دفاع از حقوق شرکت در راستای قوانین و مقررات در مراجع قضایی است که از ابتدای سال جاری با پیگیریهای  صورت گرفته همکاران تعداد 7 فقره رای به نفع شركت صادر شده است و همچنین در راستای تکریم ارباب رجوع با هماهنگی کارشناسان رسمی دادگستری خسارات وارده به درختانی که در مسیر حریم خطوط انتقال نیروی برق بوده ارزیابی و پرداخت شده است.

مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات، رفع معارض خطوط و پست های انتقال نیروی برق را  یکی دیگر از فعالیت های مهم این دفتر دانست و گفت: این مهم در سال های گذشته  و اوایل سال جاری به خوبی انجام و منجر به اتمام و برقداری خطوط 400 کیلوولت جیرفت به بم  و خط 400 کیلوولت شاهماران شده است همچنین در خصوص پست برق در حال احداث اختيارآباد به منظور رفع مشكلات به وجودآمده جهت اخذ مجوزات مربوطه با شهرداري كرمان توافق لازم به عمل آمده است.

نظر خود را بنویسید

Your email address will not be published.